Imagem da capa

Find in libraries
BNP
PORBASE

A estratégia oceano azul

A estratégia oceano azul : como criar mais mercado e tornar a concorrência irrelevante / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; rev. Jaime Fidalgo, Marta Pereira da Silva ; trad. Carla Pedro. - 3ª ed. - Lisboa : Actual, 2008. - 293, [3] p. : il. ; 25 cm. - (Harvard business school press). - Tít. orig.: Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. - Bibliografia, p. 271-279. - ISBN 978-989-8101-05-1

Persistent link: http://id.bnportugal.gov.pt/bib/bibnacional/1739242

See titles

from these authors: W. Chan Kim , Renée Mauborgne , Jaime Fidalgo , Marta Pereira da Silva , Carla Pedro

about these subjects:
005.21 (generalidades, obras de referências, bibliotecas, ...)
005.5
339.13 (sociologia, política, direito, educação, etnografia, ...)

from this publisher : Actual

from this series : Harvard business school press